Du kan bruge personalefunktionen til at konfigurere detaljerede registre over medarbejderne. Du kan registrere og vedligeholde medarbejderoplysninger, f.eks. ansættelseskontrakter, fortrolige oplysninger, kvalifikationer og medarbejderkontakter.

Du kan også bruge Personale til at registrere medarbejderfravær, hvilket giver dig mulighed for at analysere registreret fravær efter behov.

Hvis du vil begynde at bruge Personale, skal du konfigurere medarbejdere og andre grundliggende oplysninger. Du kan også knytte forskellige koder til en medarbejder, hvilket giver dig mulighed for at filtrere oplysninger og få vist bestemte medarbejdere.

I følgende tabel beskrives et opgaveforløb med links til emner med beskrivelser af dem. Disse opgaver vises i den raækkefølge, som de generelt udføres.

Hvis du vilSkal du se under

Oprette en ny medarbejder eller redigere en eksisterende medarbejders oplysninger.

Oprette medarbejdere

Knytte diverse koder til medarbejdere.

Knytte koder

Holde styr på en medarbejders fravær.

Registrer fravær

Se også